I'm just studying.

Ibland hoppas man. Ibland vill man, ibland händer det bara.

Jag har tillbringat de senaste kvällarna och dagarna framför skolböckerna och jag känner att det är så skönt att verkligen ligga i. Jag vill verkligen allt och ska verkligen allt också. Så pluggandet är prioritet nummer ett varje dag för tillfället. Problemet är dock att jag sovit lite för lite på sistone så jag känner hur mina ögon blir tunga varje dag alldeles för tidigt och därför stack jag igår kväll, sent som tusan, ut på en powerrunda löpning så att jag skulle få lite mer syre till hjärnan. Tror nästan att jag gör det även ikväll. Var skönt att bara rensa tankarna från allt.

Tågen till skolan går dåligt, idag åkte jag sju hemifrån, bara för att tågen inte vill sig bra, jag hade prov, och ville inte komma för sent. Hur som haver så gick jag hem från den närmaste stora stationen också. Någon kilometer, hade dock sällskap en del av vägen så det var bara trevligt.

Har pluggat engelska hela eftermiddagen och kommer nog ägna någon timme mer åt det nu på kvällen. Ska försöka formulera en text med alla glosor vi har till provet, brukar bli flummigt roligt och därmed lärorikt på ett roligt sätt, typ. Så kan jag även försöka få med all grammatik vi har också! Me like. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0