Partynight!

Hade jätteroligt igår kväll också! Jag var på en kompis födelsedagsfest och där hände det mycket men kul var det i alla fall! Kom dit ganska sent men stannade inte så länge, kände att jag behövde en någorlunda god nattssömn innan måndagen och min första mördarvecka som inleds med en åtta till fyra dag. Det lär blir jobbigt, men jag är en kämpe som allt ska klara det med precis som jag ska göra med FeA provet på onsdag.
Grattis vännen!

För idag har jag inga större planer. Behöver träna och åka till centrum för att kika på skor, behöver ett par stövlar till hösten nu. Det börjar bli så kallt om tossingarna på morgnarna ju. Får se vilket jag gör idag faktiskt. Beror lite på hur det går med pluggandet men jag tror jag tänker åka till endera vid halv tre tiden kanske. Då hinner jag plugga idag men också göra något nyttigt. Okej, centrum kanske inte är nyttigt, men ja, det är ett måste det med.

Nu ska jag sätta mig med matten först innan jag går vidare till svenska analysen som jag började på igår. Eller nej vänta, jag gör nog den först. Vi får se! Ska i alla fall hinna md både engelska, matte, svenska och FeA idag. Igår däremot blev det FeA och engelska samt svenska som sagt. Så vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0