Pigg som en lärka!

En sak som verkligen kan göra mig smått irriterad är när internet lägger av, mitt i musiken, ett antal gånger i följd. Det är galet irriterande och samtidigt ska såklart datamusen strejka. Vet inte vad det är, men min dator är inte på min sida idag.

Jobbet i lördags gick toppen. Var superroligt att vara tillbaka och det kändes skönt att jobba lite, tänka på helt andra saker och ja, bara vara trevlig. Hade väldigt roliga gäster. Ett sällskap som jag skämtade hejvilt med eftersom männen var lika glada dom. Ett annat sällskap pratade inte svenska, eller den lilla tjejen i familjen gjorde och visade mig sin nyligen tappade tand. Alltid lika roligt när man kommer på god fot med barnen då de inte brukar uppskatta restaurangbesök lika mycket som föräldrarna. De var i alla fall så nöjda att jag fick 220 spänn i dricks av de och de lovade att komma tillbaka, berättade de för mig på knackig engelska.

Har spenderat gårdagskvällen och dagen idag hemma hos J med F. Vi hade det jättemysigt och tittade på OTH och åt lite gott till det. J somnade dock tidigt, halv tio (?) och jag och F var vakna ett tag till men vid midnatt började det kännas i ögonen så vi släckte ner och såg fram emot en skön natts sömn. Men icke, halv tre börja J stöka runt och är pigg som en lärka. Då hade hon sovit fem timmar vilket tydligen var tillräckligt. Så då startade vi OTH igen, men jag somnade lika fort igen. Gjorde en snabb kladdis innan mamma hämtade mig vid tre. Och sedan dess har jag packat inför imorgon. Jag flyger tillsammans med mina kusiner och min gulliga morbror har satt oss på samma rad. Ska bli kul! JAG LÄNGTAR! Måste väga väskan bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0