Plugg plugg plugg.

Hade en jättemysig kväll igår! Det var så roligt att lyckas samla alla kompisar på en och samma kväll. Jag har verkligen saknat er!

Nu ser jag hur klockans minuter bara går och går och jag har insett att jag inte har tid att sitta och göra ingenting. Så nu ska jag klä på mig ordentligt. Fixa iordning mig litegrann och ta med företagsekonomi böckerna ner och försöka bli lite klokare på det till provet på onsdag. Sedan blir det nog lite matte för att sedan göra engelska och svenska. Historian lämnar jag. Det går nog bra. I alla fall så är företagsekonomin viktigast idag. Sedan engelskan. Nu har ytterligare tre minuter gått så jag tror att jag går nu. Annars lär jag aldrig komma härifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0