Regnbågens alla färger.

Idag såg jag regnbågen. Det var längesen sedan sist och idag kom den fram. Många fina färger och tydliga för den delen.
Dagen har jag tillbringat mestadels i skolan och sedan när jag kom hem åkte jag med mamma och syster till centrum för att titta lite. Men mest har jag pluggat. La ifrån mig franskan för inte så längesedan. Vi har prov imorn men jag tror nog det ska gå bra. Apropå prov däremot, de som fortfarande har fysik fick reda på resultaten på provet, halva klassen fick icke godkänt och ingen fick över G. På ett sätt vill jag veta men eftersom JAG INTE HAR FYSIK så tänker jag inte bry mig om det nederlaget. Istället ska jag försöka mig på företagsekonomin och göra så bra jag kan trots få lektioner.

Imorgon ska bli en rolig dag! Ska träffa min älskade kompisar för en myskväll men först ska vi nog åka till stan imorgon efter skolan. Har en tung och jobbig dag imorn. Prov, läxförhör och redovisning. Jag känner mig dock väl förberedd inför allt och det gör att det nog blir lugnt ändå. Är inte så stressad över det här provet då franska är roligt och ganska enkelt. Måste bara sitta på helspänn och verkligen tänka så att jag gör rätt så ska det nog gå finemang.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0