Rudolf?

Mina föräldrar har gäster och spelade nyss en låt vars intro lät precis som Rudolf med röda mulen. Jag borde ha sovit för en halvtimme sedan men fastnade uppe då våran ventilation går ut under min säng, från rummet där de lyssnar på Rudolf. Det går helt enkelt inte att sova då vilket jag verkligen skulle behöva med tanke på att jag steg upp sex imorse och har varit i stan med ett gäng på bio på kvällen. Nu har mina fötter fått sig en omgång och jag längtar till sängen.
Tror nog jag trotsar Rudolf och lägger mig där trots allt. Förhoppningsvis vinner tröttheten över ljuden. Nej, men vad tusan spelar dom nu? Pipig tjejmusik?

Nej. Jag har lov. Jag ska njuta och jag ska sova. Godnatt världen.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0