Slappdag!

De lyssnade tydligen på sjuttiotals musik igår. Jag somnade dock på momangen och vaknade i morse med ont i ryggen. För mig, ett tecken på att jag sovit för länge.

Idag ska jag jobba på kvällen och om en timme blir det först en promenad med mamma och sedan en jogging runda. Ska bli härligt! Det är verkligen underbart att börja dagen med en sån här dag. Total slapp dag, inga måsten och lite härlig träning, musik och luft på eftermiddagen. Att den avslutas med jobb är inte heller så farligt då det var en evighet sedan jag jobbade.
Bio kvällen igår var jättetrevlig. Vi åt först middag på en buffé restaurang och hade det trevligt. Sedan såg vi Fame som var riktigt mysig!

Over and out. Underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0