Vinter, vantar, vinter, vantar.

Igår började jag klockan elva och hade jordens mest softa dag i skolan. Prov och engelska men var så duktig att jag stannade kvar och pluggade matte efter skolans slut. Jag turnerade sedan mellan de olika tågen på väg hem. Akut sjuk konduktör, inställt tåg och trängsel är bra ord för min gårdagseftermiddag.

Nu är jag hemma efter en dag med en vän då jag handlade mig ett par vantar. De behövs så här års. På något sätt har jag dragit mig för att köpa vantar då jag verkligen inte velat ha vinter. Men det är baa att inse faktum nu, det är snart vinter och jag behöver vantar. Så blev det också.
Skall spendera kvällen framför Tv:n med min familj och påminna mig själv om hur mycket jag verkligen älskar nuet. Sådant måste man göra ibland, annars duger ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0