Back on track.

Jag är ledsen över hur nere jag varit den senaste tiden. Så ska det inte vara Johanna och därför tänkte jag nu försöka på mig ett någorlunda glatt inlägg här istället för en massa tråkiga hit och di. Hur som helst så pratar jag inte om min dag idag. Den har inte varit vad den borde vara, för att tala klarspråk.

Ja. Eftermiddagen har jag spenderat framför historia, matte, engelska och franska. Det har faktiskt gått riktigt bra känner jag. Jag har bra koll på historian. För övrigt så har jag inte gjort så mycket. Det är alldeles snart helg och jag ska iväg på min kompis fest imorgon troligen! Det ska bli jätteroligt faktiskt och sedan på lördag jobbar jag och Ebs faktiskt tillsammans på en fest också. bara några timmar sådär. Lite pengar sitter aldrig fel. Klirr i kassan liksom. Haha! Nej, jag ska ner till min kära mor och be henne förhöra mig på det sista med historian, sen litar jag på att jag kan Antikens Grekland innan och utan. Typ. Måste fråga henne om en sak bara som jag inte riktigt har klart för mig.

Tack för att ni alltid finns där för mig i alla lägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0