Do not take anything for granted.


Jag stör mig verkligen på den fula stilen som man skriver med här. Det ser liksom så tråkigt ut.

I kväll har jag pluggat lite mer historia och det känns faktiskt som att jag kan det nu. Det känns bra och är precis det man vill att det ska göra inför ett prov. Har en lång och jobbig dag i skolan imorgon. Skolan har klämt in en liten trevlig engelska lektion innan våran idrott vilket resulterar i att vi börjar 8.10 imorgon istället för 9.00 som vi brukar göra. Det funkar trots allt. Det kan till och med bli så att från nästa vecka och framåt att jag kommer börja så tidigt nästan varje dag. Nu har jag långa sovmorgnar bara pågrund av att vi har individuella val schemalagt på morgnarna men jag har inget sådant.
Jag har liksom lyckats komplicera det så mycket för mig själv att jag har ett möte med min mamma och studievägledare samt programchef imorgon för att vi ska komma fram till en bra lösning utan att jag ska förlora så mycket. Så på ett enkelt sätt kanske jag kommer byta bort min fysik till ett annat språk och min kemi mot Naturkunskap B. Men om det inte går, då vet jag inte vad jag gör. USCH, jag avskyr detta helvete. Men det ordnar sig. Tillslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0