Dreaming..

Imorse kom jag på mig själv med att vakna klockan fem av att drömma att jag vaknade klockan fem och insåg att jag inte alls var sen. Ibland blir det helt enkelt kortslutning i hjärnan när man sover. Det slutade med att jag vaknade klockan sex och kom på att jag gått upp för tidigt ändå då min mobilklocka går lite före.
Vi hade orientering i skolan idag, fungerade bra, inte för knäet dock, det ska vi inte prata om, utan för oss i min grupp.

Sen jag kom hem har jag pluggat språk, engelska och francais och tittat lite på aktier/fonder eftersom vi i Företagsekonomin ska placera "pengar" i aktier/fonder på måndag.
Imorgon blir det det tidiga tåget också. Jätte underbart. Men det funkar och man har oftast sällskap på tåget så att man vaknar till litegrann.

Jag är hungrig, konstigt nog. Ska dock sova nu snart, lägga mig med boken, så det får bli mat i morgon istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0