Dumma fysik. Jag rent ut sagt hatar dig.

Jag drömde aldrig om matte. Jag minns inte vad jag drömde. Det enda jag vet är vad jag drömmer om nu. Den enda skillnaden är väl att jag är vaken just nu. Vill bara att allt ska bli bra, orkar inte vela längre, har inte tid att tveka och definitivt inte lust till att fundera. Så, jag orkar helt enkelt inte med detta. Varför ska allt vara så jobbigt svårt hela tiden? Någon som vet. Säg mig.

Idag har jag tillbringat dagen framför fysiken från elva tills nu. I princip. Jag har skrivit och strukit över, ändrat och gjort rätt. Fast jag fattar fortfarande inte. Jag vill inte ha det dumma provet på två timmar i övermorgon. Kommer gå så himla dåligt att det inte är sant. Annars så ska jag alldeles strax åka iväg för att träna innan jag försöker med fysiken en sista gång idag, då får jag hjälp av farfar och det ska nog gå bra. Men fortfarande. Jag hatar prov. I synnrhet fysikprov.

Historieprovet på fredag ska bli mycket roligare, det ska bara bli kul att dyka ner i Antiken efter tisdag. Men fortfarande. Jag nästan hatar prov. Men det här provet blir roligare. Ganska mycket roligare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0