För tidigt, för sent.

Lyssnar på Mando Diao och funderar på om det är för tidigt att gå och lägga sig? Fast jag har mycket kvar att fixa.. Klockan är tjugo över nio och jag borde allt annat än sitta vid datorn. Tror jag ska packa ihop mina kläder som jag tänkte ha på mig imorgon, vi har nämligen idrott första lektionen och då åker jag till skolan ombytt. Vilket, inte, alls, är, särskilt, kul. Jippi. Alltså, mjukisbyxor på tåget är liksom helt fel. Typ.

Fast först ska jag jaga rätt på lite tröjor och sådant. Sedan packa och duscha för att sedan krypa ner i sängen med historieboken. Ska bli härligt, men det kommer sluta med att jag ligger i sängen typ efter tio ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0