Lite för mycket.

Idag har jag spenderat tiden med att äta lite för mycket choklad, dricka lite för mycket vatten samt spela musik från min playlist på Spotify, lite för mycket. Ja. Jag har i princip gjort allt lite för mycket idag. Men under tiden jag lyssnade igenom spellistan samt åt all den där chokladen så gjorde jag något som faktiskt inte var för mycket. Utan för lite, faktiskt. Vilket blir riktigt illa med tanke på vad jag faktiskt gjorde idag. Jag pluggade. Mellan ett och tre. I princip oavbrutet innan R messade mig och frågade om vi skulle ses. Så det gjorde vi och sedan stack jag till jobbet.

Nu sitter jag här igen och gör allt som inte är för mycket. Typ. 
Ska nog lägga mig i sängen och läsa tror jag. Känns mysigt. Åh, juste. Jag ska läsa Försoning som bok i skolan, älskar filmen! Hoppas boken är lika bra! 


Haha, jag skulle döpa bilden nyss. Slog lite random på tangentbordet. Gissa vad det blev? Jo, kokojojo. Måste vara ett tecken. Tänk om jag är koko? Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0