Livet i en blå boll.

Det är sådant jag kan fundera på ibland, hur livet skulle se ut på en helt annan plats. Hur skulle allt vara som är så självklart för mig idag, mat, vatten, familj, hus? För vissa är det inte självklart, inte alls. För andra är det lika självklart som att få allt man pekar på. Livet är orättvist och ibland kan jag inte låta bli att titta på det från en anann synvinkel. Som ur en blå pilatesboll.

Har haft en jättebra helg. Träffat många kompisar och haft det allmänt lugnt och skönt. Eller, jag har sovit över hos/med kompisar både fredag och lördag, men det har varit ganska lugna kvällar ändå, och det behöver man. Jobbade igår kväll, kan ju inte direkt klaga, var ensam servitris på hela kvällen och dricksen var ju inte helt fel den heller. Haha.

Nu ska jag till skolan snart.. Lång dag framför mig. Och, no offense, men gud vad jag heter bloggs nya stil där man skriver! Det vill säga, med andra ord, där jag tittar just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0