När jag vaknade var det så mörkt att jag fortfarande trodde det var natt.

I morse när jag vaknade var det så otroligt mörkt ute. Jag trodde nästan att jag hade vaknat tidigare än jag skulle och när jag öppnade ögonen var det så jobbigt mörkt att jag vara ville vända mig om och somna om. Men så, efter en minut så ringde klockan igen. Uppe med tuppen, idag igen.

Så när jag väl gått upp var det fortfarande sådär mörkt ute, det enda jag ville var att krypa ner i min stora gosiga tjocktröja och ett par mjukisbyxor för att sedan starta en film. 

Nu har ljuset kommit åter och det regnar utanför mig. Det hjälpte ju verkligen mot min längtan efter mys framför en film. Tack.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0