NO MORE FYSIK!

Nu ska jag ta en dusch för att sedan lägga mig ner och läsa boken som jag verkligen borde kommit lite längre i än vad jag gjort. Idag lyftes den tunga stenen fysik från mina axlar, så ingen mer fysik för mig på något år och jag har dykt ner i FeA böckerna istället. Så mycket roligare!

Imorgon har vi orienteringsdag och jag får för guds skull inte glömma vantar i morgon. Idag höll jag på att frysa fingrarna av mig både under promenade den till skolan, under tennislektionen och under tiden då vi var tvungna att vänta på brandkåren då det "brann" i skolan. Har jag nämt att brandlarmet gått tre gånger sedan vi började skolan.. Hm.

För att summera dagen har den varit bra. Jag måste komma igång med träningen igen. Det får bli nästa projekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0