Gone with the wind.

Nu lämnar jag den här världen. Försvinner en stund och gör alla människor i närheten en tjänst. Funderar på att aldrig komma tillbaka, om jag ska vara ärlig.
Jag kan inte svara på varför det är så, men jag tror det är lika bra. Jag gick runt idag och lyssnade på musik och hörde inte vad någon sa. Det var bara jag och musiken, som om jag betraktade världen men ändå inte var i den. Det var nästan läskigt och direkt stängde jag av den. Men det värsta av allt var att det var likadant utan musik. Jag hörde inte människorna runt omkring mig, men jag såg dem. Så jag funderar på att försvinna härifrån en stund, och jag gör det redan imorgon. Tror nästan det är lika bra, för här gör jag ingen skillnad. Här spelar jag ingen roll längre. Så jag åker iväg. Åker till min fristad här i livet. Ska bli underbart.
ÅRE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0