There are moments in life when all you want to do is turn around.

Det finns stunder i livet då det enda man vill är att vända om.
Stunder då allt känns enormt meningslöst och man är beredd att släppa taget.
Det finns perioder då livet är ett svart hål.
Händelser som gör varje dag ett berg att bestiga.
Det finns drömmar man vet inte går att uppfylla.
Viljan att lyckas som aldrig infinner sig.
Det finns dagar då alla vill försvinna.
Inte lämna ett spår efter sig, försvinna.
Det finns stunder då jag känner allt detta. Då allt jag önskar är att försvinna, att aldrig mer komma tillbaka. Göra världen en tjänst och sätta mitt fotavtryck här och sedan lämna. Men det finns också perioder då allt jag älskar finns bredvid mig. Då det sista jag vill i denna värld är att försvinna, då varje dag är ett paket i sig, då varje dag är full av solsken. Då livet leker.
Det finns stunder i livet då man inte kan göra annat än att bara leva.
Låta dagen gå och följa den väg ödet bestämmer.
Det finns stunder då livet är bättre än någonsin, det finns stunder då det är värre än någon tidigare gång. Det finns stunder då allt man gör är drömmer. Men också dessa stunder är en del av livet. En del av allt det vi kommer gå igenom. Jag bara önskar det hände något mer sällan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0