She knows that if she ever breaks free, that she will never seen the light of day.

Dagen blev inte som planerat. Ingen sol promenad och ingen filmkväll. Dock blev det städning, plugg och jobb. Ja, jobbet ringde halv två i panik och behövde hjälp. Jag kastade mig in i duschen och var klar på 20 minuter då chefens pappa kom och hämtade mig. Snällt eller vad? Sen jobbade jag i cirka 2 timmar och det gick bara bra. Har märkt hur mycket jag glömt kassan bara.. Inte bra. Så när jag sedan tänkte få min solpromenad med kameran var det en aning mörkt ute men jag tog den ändå och tänkte fota solnedgången. Men efter fem foton dog kameran. Och då dog jag med. Det var så sjukt kallt när jag gick hem, optimistiskt såklart, att jag inte kände mina ben efter promenaden. Och ingen filmkväll heller blev av, så nu vet jag inte vad jag ska göra. Det blir nog en myskväll med Eb och kanske R. Får se hur det blir.
Tror jag ska sätta mig och plugga lite matte nu. Behöver nästan göra det för att få igång hjärnan igen. Matte B liksom! Och på tisdag är det skridskor eller skidor på idrotten. Jag dör. Utomhus liksom! Jag kan inte åka skridskor. Kan verkligen inte. Det är för läskigt för mig och det tar en evighet innan spärren släpper. Jag är så enormt rädd att ramla att jag inte vågar åka. Så det blir troligen skidor för mig, men måste få med mig någon att åka också. Men skridskorna, det vet jag inte.
 Nej, för att dö lite mer idag så ska jag öppna matteböckerna nu. Lite hemskt egentligen, halv sex en lördag. Suck. Jag har inget liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0