SOL!

Ska städa och lämna datorn nu. Sen ska jag gå ut på en promenad och ta med mig kameran för det är faktiskt sol ute idag. Men jag lovar att jag kommer fastna vid datorn eller något så att jag kommer på att promenaden inte blivit av när det är mörkt ute. Vilket känns lite tråkigt. Sedan måste jag plugga också, jag har i alla fall hunnit skriva klart en franska text idag men nu är det dags att gör Sam/Hi uppgiften som jag måste fokusera på. Det är ju faktiskt någorlunda intressant. Lärarna anser att jag borde göra på måndag med min nivå men jag skulle känna mig säkrare om det blev av på fredagen istället.

På kvällen idag blir det nog filmkväll hos K, ska bli mysigt! Nej, dags att röra sig, städning väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0