Passing by their river, not crossing mine.

And so it is time to return here.
Just nu är mitt liv en enda stor gigantisk röra. Jag har gått vilse på världens största IKEA tusan gånger om. Jag har simmat för långt i det gigantiska akvarium jag befinner mig i. Jag har grävt mig för långt in i den hög av pinnar jag befunnit mig i.
Ja, mitt liv är en ständig uppförsbacke just nu. Det beror framförallt på dem. Jag kallar det så här. Det beror på att de beter sig som de gör, att jag långsamt håller på att förlora fotfästet och slungas i väg flera tusen mil bakom dem. Samtidigt som jag är på väg bort från dem är de på väg närmare varandra. Jag har inget kvar längre. Ingenting värt att kämpa för för allt går bara åt helvete just nu. På. Ren. Svenska. Ingenting vill sig.

you don't know what you got til you are missing it a lot...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0