Maskerad.

Helgen har gått förbi. Fort som vanligt.
I går var jag bara hemma hela dagen och pluggade. Vid fyratiden åkte jag till Eb och hjälpte henne att fixa i ordning. Vi fixade sallad och mat och efterrätt. På kvällen åt vi mat, goda kyckling spett och ris, spelade ett spel (jag och J var bäst) där Em och L vann ganska överlägset. Sedan såg vi på Kung Fu Panda, en riktigt gullig film! Jag och A sov sedan över hos Eb på kvällen och de andra gick hem. Vi gjorde inte så mycket mer.. Kvällens tema var "tvserier" och Em vann röstningen om bäst maskerad. Hon var Sandy från Grease och vann pris för bästa kostym!

Vi vaknade vid åtta tiden av att det var iskallt, jag menar det, iskallt i huset. Mina tår var frusna och vi bäddade in lite mer täcken innan vi somnade om. Vi tolv tiden var jag hemma igen och då pluggade jag. På eftermiddagen har jag tränat också. Var längesen sen sist så det var riktigt skönt. Nu på kvällen har jag sett på OTH och ätit middag och snart kanske jag ska baka lussebullar med min syster. Skulle behöva vila ut men det får bli nån annan gång.  Tror jag.

Helgen har varit rolig! Riktigt rolig. Sådär i efterhands rolig. Med andra ord var den bara riktigt rolig. Allt blev så bra på något sätt. Känns kul. Nu är det back to reality, så farligt är det inte ändå. Snart jul!

Kommentarer
Postat av: H

hahad du och jessika var väl inte bäst om linnea och emelie vann överlägset? XD

2008-12-08 @ 17:41:15
Postat av: joh, till h

men du hanna, saken är den att vi var bäst egentligen.. men lät dom vinna. det kändes så bra liksom.. det är skillnad mellan "vinna" och vara bäst.. ibland har vinnaren massa tur..

2008-12-08 @ 18:44:51
URL: http://johamnas.blogg.se/
Postat av: H

haha ni lät de vinna?:D ödmjuka ni är då! Men ni var ju fortfarande inte bäst i spelet då ju ;)

2008-12-08 @ 19:47:49
Postat av: jessika

jo de e klart vi är, asså om vi inte skulle tänkt på dom så skulle vi vara så överlägsna!

när dom började skulle vi nästan vara i mål!

2008-12-08 @ 20:04:45
URL: http://jesssikaarlerud.blogg.se/
Postat av: H

Hahah jessika :D vad kom ni på för plats då??

2008-12-08 @ 21:56:49
Postat av: joh

asså om man ska köra efter sovjetunionens metoder så kom vi 3e först och linnea och emelie kom tredje sist;) klura på den nu hanna...

2008-12-09 @ 07:57:47
URL: http://johamnas.blogg.se/
Postat av: H

Hhaha, men förklara för mig varför man ska köra efter sovjetunionens sätt, den unionen är ju faktist också upplöst!:D det är ju bara vändt (stavas det så?:O) åt andra hållet ju, det förstod man ju på en gång :P

2008-12-10 @ 18:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0